موضوع: "حجاب وعفاف"

جملات کوتاه در مورد حجاب وعفاف

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA :LatentStyles DefLockedState="false” DefUnhideWhenUsed="true” DefSemiHidden="true” DefQFormat="false” DefPriority="99″ LatentStyleCount="267″> ideWhenUsed="false” QFormat="true” Name="heading 1″ />


جملات کوتاه در مورد حجاب وعفاف

١.سنگفرش های وجود هر انسان خاکی به وسیله پوشش و حجاب از گزند علف های هرز در امان می ماند.

۲. با نمایش پیکرهای دلربای ناپوشیده در حضور دیدگان دریده خیانت پیشه، انتظار پارساپیشگی از بینندگان، دور از واقع نگری و  راستگویی است.

۳. اخلاق و عفاف و کانون خانواده هر سه قداست دارند و نباید فدای کار و تلاش شوند،کار و سازندگی را انسان برای اخلاق و عفاف و خانواده می خواهد.

۴.. زن، ناموس خانواده و جامعه است،شرافت و عزت و سربلندی خانواده و جامعه بسته به پاکی و عصمت ناموس اجتماع است.

حجاب نوعی ارزش و احترام برای زنان به دنبال می آورد تا نامحرم و هوسران، آنها را به دیده شهوت ننگرند.

۵. موجود ظریف زن، مظهر جمال خلقت است و اسلام می خواهد این گوهر گرانبها در گنجینه حجاب مستور باشد تا از آفات هوس مصون بماند.

۶. حجاب اسلامی حضورحماسی زن در جامعه است که قلب استعمارگران ازهیمنه اش در بیم وهراس است؛ چراکه پوشش دینی آئینه تمام نمای عصیان وتسلیم است .

٧. خواهرم بی حجابی فرهنگ کسانی است که در پس کوه های هوس غروب کرده اند و چه غروب غم انگیزی  پس تو پوشش دینی رابرگزین تا در حجاب های تاریک نفس غروب نکنی .

٨. خواهرم سر دفتر صفحات قلبت را به ایمان وتسلیم وحیا زرین نما تا گلبرگ وجودت در کاسبرگ زیبای حجاب به وقار وعفت شکفته شود،آنگاه آن شود که خدا خواهد .

٩. ای گوهر افرینش! زن چه نیکومقامی دارد که فاطمه از افق او تجلی کرد ومریم و زینب از آسمان او درخشیدند و آسیه و خدیجه از هستی او طلوع کردند .پس گوهر وجود خود را به صدف حجاب زینت بخش که حجاب اسلامی از جلوه های زیبای بندگی است .

١٠.خواهرم دنیا خراب ابادی است که هر نقطه ان به نگاه های الوده ناامن گشته است؛ اما فرشته های حجاب درمحفل انس و یاد خدا درامنیتی به سر میبرند که دیگران از طعم ان بی خبرند .

١١. خواهرم ویژگی های جسمانی زن از اسرار اوست وحجاب حافظ اسرار زیبایی های زن است،پس مبادا اسرار خود را برنامحرمان افشا کنی که اسرار خود  را نادیده انگاشته ای .

۱۲- مردان روزگار که بانوانشان در حضور بیگانه ناپوشیده‌اند همه کلیددار صندوقچه‌ای هستند که رمز آن صندوق را دیگران نیز یافته‌اند. این چه صندوقچه‌ای است که در خانة آنهاست اما همگان به رمز گشودن آن آشنایند.